Dags att sätta fart

Dagens anslagstavla

[x] Sova ut

[x] Träna

[x] Handla

[x] Blogga

[ ] Laga mat för veckan som kommer

[ ] Diska

[ ] Städa

[ ] Raka mig

[ ] Se på fredagens Idol som jag missade

[ ] Se veckans Eurotalk med Strömberg, Niva och Dahlqvist.
[ ] Kolla upp mitt TV-abonnemang

[ ] Se Vfl Wolfsburg - Borussia Mönchengladbach

 

Allt detta vill jag ha gjort innan säsongsstarten av ”Vem kan slå Filip & Fredrik" som börjar klockan 20.00.

 

Igår skrev jag om Badbollen som gjorde 1-0 till Sunderland mot Liverpool. Detsamma gjorde Simon Bank på sin och Erik Nivas blogg.

 

Han gav också exempel på några ytterligare märkliga mål.

 

Check it out.

 

Hamburg - Werder Bremen

 

Sheffield United - Manchester City

 

Nu ska jag börja sätta fart med min sysslor, roliga som tråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback