Dåliga förlorare

Jag tänkte inleda med att berömma mig själv. Ärligt talat är jag ingen dålig förlorare. Det är både på gott och ont, men när det har gått så här långt som för de här personerna så börjar man undra.

 

Det är nästan så att man skäms för att vara svensk. Jag vet heller inte om det är roligt eller tragiskt, troligen någon kombination. Åsikterna går isär om de är på riktigt eller inte. Någon som vet?












 

På fredag eftermiddag bar det iväg till Halmstad. Jag visste på förhand att det skulle bli en galen resa och med facit i hand, så här på söndagskvällen, så fick jag rätt.

 

Tänkte faktiskt inte orda mer om den idag innan jag fått lite bildmaterial från en viss Stjerndahl som lekte proffsfotograf. Ni kan vänta er bilder, citat och tokigheter.

 

Kom hem från Halmstad idag på eftermiddagen och har sedan dess samlat upp lite roliga program som man missat från den gångna veckan.

 

Förövrigt måste jag skaffa mig en vinterjacka.

Kommentarer
Postat av: Hasse

För att ta udden av dina filmer här: jag tror faktiskt att alla tre är fejk. Den med Arne är jag nästan säker på och de andra kan jag inte tänka mig något annat om.



Det där med vinterjacka: ständigt återkommande problem.

2009-10-11 @ 21:36:17
Postat av: Jönsson

Är säker på att alla videoklipp är "fejk". De är en reklamkampanj från AMF pension. Kul är dem iaf...

2009-10-13 @ 18:28:07
Postat av: Jönsson

My bad. Den sista kan vara äkta, dessutom är de inte för AMF pension utan för Riksgälden premieobligationer "älskar du att vinna men hatar att förlora".



http://www.resume.se/nyheter/2008/05/07/arne-hegerfors-leder-lekpr/index.xml

2009-10-13 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback