Din osociala jävel...

Jag tror att folk uppfattar mig som en väldigt social person, en som alltid pratar, ibland på gränsen till det jobbiga. Idag söndag den 18 oktober 2009 har jag varit precis tvärtom, totalt.

 

Jag har fått gjort allt på min ”to-do-list” förutom att kolla upp mitt TV-abonnemang. Med facit i hand känns det riktigt gött och många måsten har blivit överstökade.

 

Mitt ”straff”?

 

Idag har jag pratat i verkligheten, IRL, med två personer. Händelsen utspelade sig på ICA kring 12.00. Först snackade jag snabbt med Bror Ask i kön och sedan sa jag hej till tjejen i kassan, det är vad jag skrapar ihop denna afton när det gäller socialitet.

 

Undrar helt seriöst om jag varit så anti-social någon dag i hela mitt liv?


På tal om annat...

… såg lite av reprisen från dans-VM förra helgen som gick i Växjö. Shit vad de kan svänga loss och det var grymt underhållande att se paren dansa Boogie Woogie.

 

De som vann klassen Boogie Woogi heter William Mauvais & Maéva Truntzer och kommer från Frankrike. Du ser deras grymma show 1.50 in i klippet här under.



… Daniel Agger i Liverpool ska enligt rapporter ha en tatuering där det står ”Pain is Temperary – Glory is Forever. Mäktigt. Kanske är ett klassiskt citat, men jag har iaf aldrig hört det tidigare.

 

… imorgon hoppas jag kunna klippa bort fågelboet från mitt huvud.

 

Tack för denna veckan alla inblandade.

 

Haj Haj Haj!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Som latinstudernande (nåja, A-kursen iaf) kan jag upplysa: dolor temporalis, gloria aeterna - pain is temporary, glory is forever.

2009-10-19 @ 07:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback