Halloween-bus?

Snart fest hemma hos mig, men först Fulham – Liverpool.

Det är ju Halloween så jag tänkte på mitt egna lite sätt försöka skrämma er där ute.

Mitt vapen? Liverpools bänk!

 

Kolla in den som ställer upp mot Fulham. Visserligen känner jag som inbiten Liverpool till varenda en, men för de flesta är det helt okända gubbar. Här har ni förklaringen till varför inte Liverpool ännu en gång inte är med och kämpar om guldet i England.


Startelvan:
 
Reina
Degen
Carragher
Kyrgiakos
Insua
Kuyt
Mascherano
Lucas
Benayoun
Voronin
Torres
 
Avbytare:
Gulacsi
Babel
Spearing
Plessis
Dossena
Eccleston
Ayala


Kommentarer
Postat av: Hasse

Problemet, som jag tycker, med Liverpool är att Benitez inte riktigt haft koll på truppen. Han borde ha släppt snubbar som Babel och Lucas för länge sedan, han har ingen riktig känsla för vilka spelare som egentligen besitter klass. Det är just det som Ferguson är så sjukligt bra på.

Sedan är det ju det här med Gerrard och Torres. Två matchvinnare som de flesta i truppen säkerligen satt alldeles för stort hopp till.



Se på ex. Arsenal. Arshavin, van Persie och Fabregas är dugliga spelare, och lyckligtvis har Gunners inte fått några skador på dem. Men OM ex. van Persie eller Arshavin skulle bli skadade är Eduardo, Rosicky och Bendtner bra ersättare. Voronin är inte en bra ersättare. Inte N'Gog heller.

Skulle Fabregas däremot bli skadad skulle det bli svårare att täppa luckan. Men han personifierar inte Arsenal så som Gerrard personifierar Pool.

2009-11-02 @ 10:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback