Mitt kära Liverpool

Liverpool var inte ens nära att slå Sunderland. Liverpool är inte ens nära att vinna PL denna säsong. Liverpool trupps är inte ens nära Man Uniteds och Chelseas.

 

Jag är glad om Liverpool klarar topp-fyra när Premier League summeras i maj.

 

 

Så här ser mitt tuffa schema ut ikväll.

 

18:30: Hamburger SV - Bayer Leverkusen, Bundesliga

De delar första platsen i Tyskland. Hamburg är mitt nya favoritlag i Bundesliga. Vore kul om Berg fick chansen. Elia i Hamburg är magisk. Den tyska ligan är grymt underhållande.

 

20:40: Genoa – Inter, Serie A

Gillar egentligen inte Serie A, men tänkte ge ligan chansen ikväll. Genoa ska tydligen vara grymt sevärda. Tränaren Gasperini ska enligt rapporter vara något slags geni. Sedan ska det bli kul att se det ”nya” Inter utan Zlatan. Nya spelare är bland annat Diego Milito och Thiago Motta som kommer tillbaka till sin gamla hemmaplan eftersom de spelade för Genoa förra säsongen.

 

22:00: Valencia - FC Barcelona, Primera Division

Barcelona stöter på patrull för första gången denna säsong. Tuff bortamatch på Mestalla. Hur går det när de möter lite motstånd?

 

Tack för mig och Liverpool denna säsongen.

 

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback