Tråkiga och roliga nyheter

Kraftigt övervägande rapporterar media om tråkiga nyheter. Jag kör på samma linje idag. En grym tidning går i graven. R.I.P.

 

Är man söt som socker, pratar norrländska och sjunger min absoluta favoritlåt som en gudinna. Ja då får man helt enkelt skylla sig själv, då hamnar man här. Därför tog jag fram mitt Karlssons klister. Limmade fast Tove Östmans framträdande i Idol. Sedan lyssnar jag på hennes framträdande om och om igen.





I’ve Got a Soul, But I’m Not a Soldier.  


 

Imorgon ska jag på ett riktigt spännande och intressant reportage. Jag ska nämligen gå på bowling i Gullmarsborg. Lysekilsklubben ”Kompassen” spelar. Jag kommer att se min första hela match. På förhand känns det som ett riktigt kul uppdrag. Det hela börjar 11.20 om du har vägarna förbi.

 

Det blir mer jobb imorgon, lördag. 15.00 lirar SAIS hemma mot Svarteborg. Är faktiskt grymt nyfiken på vad gästerna är för lag egentligen.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Hasse

Idol är lejm sedan Jon åkte.

2009-10-05 @ 12:42:06
Postat av: Joel

Och Hasse är rejv 24/7?

2009-10-05 @ 13:49:53
Postat av: Hasse

Alltid

2009-10-06 @ 11:22:29
Postat av: Hasse

Eller han kanske är kvar?

2009-10-08 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback