Blogga – som att borsta tänderna

Den senaste tiden har blogga nästan blivit som att borsta tänderna. Något man bara ska göra precis innan man lägger sig. Samma visa är det idag.

 

Idag fredag den 18 september har det hittills varit inne 62 unika besökare och 105 sidvisningar. Måste tacka alla som följer mina bravader.

 

Idag innan Tacobuffén på Old House var jag hemma hos Wille en snabbis. Då visade han mig två helt sagolika klipp när tiden bara stannade.

 

De här två herrarna hade till och med slagit mig i Singstar…

Lyssna, se och njut. Musik när den är som bäst.

Jamie Archer

Danyl Johnson


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/





Kommentarer
Postat av: Bengan

Inga dåliga lirare det där... Jamie Archer var ju helt otroligt bra.

2009-09-19 @ 00:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback