Ingen gnista in i det sista

Klockan är 16.30, fredag, när jag börjar skriva detta. Aldrig, sedan jag anställdes på LP, har jag längtat så efter en helg (den börjar 17.00), och det är sällan som jag verkligen känner för att gå hem. Det ska också sägas att denna vecka är min sämsta någonsin va det gäller texter till tidningen. Men men.

 

Visserligen har jag förberett en massa intervjuer och reportage som kommer den närmaste tiden, men ändå. Min arbetsvecka 39, 2009, har helt enkelt varit för dålig. Tre matchreferat, en ointressant artikel och en OK artikel idag.

 

Det får bli nya, hårda och friska tag nästa vecka, det lovar jag.

 

Ikväll blir lite av en repris av fredagen förra veckan. Först blir det Afterwork och tacobuffé på Old House tillsammans med laget innan vi drar till Folkan i Lysekil och ser på höstens mest spännande film – Stieg Larssons ”Flickan som lekte med elden”.

 

Back to work.

 

Kärlek till er alla.

 

//Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback