It’s Showtime Fellows!

Oj, oj, oj, så galet det kan gå, om inte alarmet har varit på. Har fullständigt glömt att visa bilder från personalfesten med LP för en knapp månad sedan när vi var ute på de sju haven i Bohusläns skärgård. Det blev skaldjursbuffé, tal och ett par bilder…


Det får helt enkelt bli en snabbresumé. It’s Showtime Fellows!





Gabbe blir hårt omhändertagen av Löcke.



Carro är alltid lika trevlig och älskar det där med att vara med på bild...



Och här ser ni henne framifrån.



Erik Gustavsson avtackades av min chef Helge.



Innan vi åkte ut på havet med en båt som jag inte kommer ihåg namnet på, så minglade vi lite på LP.



Knatteredaktionen var överens för en gångs skull.



Ahlbin, hans dama och Axel hade det trevligt på turen.



Bästa kortet till sist. Snacka om linslus. Här får Tommy Thörnblom en snett-inått-bakåt-passning för alla förnedringsskämt som han brukar dra om att jag är från Brastad :D


Det var allt för idag. Eller nja, ni ska få er en liten försmak på hur det såg ut under helgens kräftskiva. En av alla lekar var pingis. När man spelar om serven ska bollen gå tre gånger över nät. Jag tror ärligt talat det tog sju gånger innan den här kvartetten lyckades...




Resterna från kräftskivan kommer under veckan.



Dagens låt: Ace of Base – The Sign



// Joel

PS. Förbannat skönt med nytt kontrakt. Har spelat A-lags fotboll i sex säsonger och jag har aldrig varit med om att bärga kontraktet tidigare än med tre omgångar kvar.

Kommentarer
Postat av: Tommy T

Snett-inåt-bakåt, och jag missade inte heller. Man skall sätta chanserna man får. Då räddar man kontraktet långt innan tre omgångar återstår!

2009-09-15 @ 06:08:02
Postat av: carro

Jag trodde vi var vänner, men nu vet jag bättre.

//Carro

2009-09-15 @ 09:10:58
Postat av: Joel

Jag gillar dig med Carro, trots att du inte är på arbetet idag :D

2009-09-15 @ 10:31:46
Postat av: Joel igen

Fick Skarven över bollen fyra eller fem gånger totalt under hela matchen?



Starkt jobbat PG...

2009-09-15 @ 12:54:54
Postat av: Hasse

Man kan lätt anta att det är en del alkohol inblandat i bilden. Annars kan man lätt ifrågasätta hur fyra stycken annars så bollskickliga herrar kan vara så usla på pingis. No offense...

2009-09-16 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback