Ohhhhhhhhh ya beauty, what a hit son, what a hit!

Jag vet att jag inte kommer att hinna skriva något mer inlägg innan 20.45 imorgon tisdag. Därför vill jag passa på att säga: Lycka till alla alla vita från Yorkshire.

 

Leeds United – Liverpool FC reserves. 20.40. Canal+sport. Ligacupen.

 

We are blue, we are white, we are fucking dynamite! Leeds, Leeds, Leeds!




Det var bara lite uppladdning. Målet fullbordade en mirakulös vändning hemma mot Olympiakos 2005. Segern med 3-1 innebar slutspel och sedan vet alla röda hur det slutade i Istanbul.

YNWA

Kommentarer
Postat av: Räkan

Hälsar er välkomna till "Borgen". Vi får se om det blir den 15:e raka segern hemma på Elland.

2009-09-22 @ 15:54:25
Postat av: Nisse i Bläsen

Liverpoolmatchen krockar med Barcelona, och då är det ju givet vad en finsmakare vad gäller fotboll väljer. Inte blir det Liverpool inte!

2009-09-22 @ 19:56:52
Postat av: Nisse i Bläsen

Okej, Liverpool och Leeds börjar tidigare, men då är det en uppenbar risk att man somnar och sover över Barcelonamatchen...

2009-09-22 @ 19:58:02
Postat av: Joel

Med facit i hand borde du sett Leeds mot Liverpools reserver. En rätt så underhållande match där Leeds sett till målchanser var något bättre, men de röda visade vilka som är storebror...



Jag hörde något om en klack från Zlatan och något mål?

2009-09-23 @ 08:22:07
Postat av: Nisse i Bläsen

Ja, det var en riktig hejarklack!

2009-09-24 @ 08:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback