Spotify is the shit

Känner att jag har så mycket inom mig som måste ut. Jag är tvungen att dela med mig av min underbara musik. Innan sommaren visste jag knappt vad Spotify var, nu är det min bästa kompis på kvällarna.

 

Spotify är till och med så genitaliskt att andra kan lyssna på just min favoritlista. Därför lämnar jag här och nu mina älsklingslåtar till erat förfogande. Ni får såga mig till fotknölarna om ni inte gillar min smak, men here it is – Joels örongodis i höstrusket.

 

Innan det är hög tid för sängdags tänkte jag avverka veckans Eurotalk och reprisen när Björn Gustafsson Roastas på Berns. Ikväll prioriteras môcke bra underhållning istället för sömn.

 

Imorgon tisdag kommer förhoppningsvis Jönsson to town och enligt planerna så ska vi åka till Göteborg på eftermiddagen där vi ska se på Fiorentina-Liverpool och roa oss.

 

Det var alles för ikväll. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Hasse

Såga är inte min grej. Hade förvisso VG i träslöjd, men det var ett av de få betyg jag inte var värd.

Dock tycker jag nog att du kan behöva lite influenser i ditt val av musik. Här kommer en lista bara för dig Billy. Lite hits, lite ohits, och lite annat smått och gott för att du ska hitta något att nappa på. 30 låtar, och den sista är speciellt tillägnad dig som ett minne från alla våra fina dagar i somras. Sätt på första spåret och låt sedan den dynamiska, men något brokiga, listan åka hela vägen.



http://open.spotify.com/user/hansolof/playlist/78IKi20bB8oqi51GckgwAe

2009-10-06 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback