Gäster med gester

Först. Kolla in detta klippet, det är nyckeln till dagens rader.





En spelare gör inget duktigt fotbollslag på egen hand.

En skribent gör ingen blogg till bra läsning ensam.

Man gör det som allra bäst tillsammans och idag handlar det underbara temat målgester.

 

Fotboll är ett simpelt spel som går ut på att göra flest mål. Så långt är vi överens?

 

Men hur ska man egentligen fira att man suttit bollen i nätmaskorna bakom den förtvivlade målvakten? Alternativen är många, underbara och minnesvärda.

 

Välkommen till en spontant och snabbskrivet inlägg om hur man förvandlas till skådespelare efter att man gjort mål.

 













Nu vill jag använda dig. Hjälp mig att hitta underbara gamla målgester som man bara måste se för första gången eller vid ett andra tillfälle. Länka, länka och länka ännu mer!


Nu checkar jag ut för ikväll. Sleep tight.

// Joel


Kommentarer
Postat av: Lina

Åå Joel jag saknar dig och dina skämt! Nu får ni fan pallra er hit och dricka öl med mig. PUNKT SLUT!

2010-04-21 @ 09:33:16
Postat av: Joel

Det är tur att det finns bloggar här i världen så att man kan höras av med jämna mellanrum ;)



Vi ses, jag lovar min vän!

2010-04-21 @ 17:00:13
Postat av: Källén #2

Föreslår att du åker bort, så det blir nån ordning på uppdateringen igen...

2010-04-23 @ 14:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback