Det blir en nostalgisk kväll i Bullaren

Ibland faller saker och ting på plats hur naturligt som helst.
Om ungefär tre timmar är det avspark mellan Bullaren och Lyse i division 7.
Jag ska vara med och spela, vilket jag även var för knappt 15 år sedan när SAIS P-88:or spelade sin första sammandragsmatch.


Det roliga är att jag verkligen minns matchen. Jag kommer ihåg att vi vann med 12-0 över Hunnebo. En annan skojig sak är att jag inte varit i Bullaren sedan dess och att jag ska dit idag.

Men det komiska slutar inte där. Just idag hittade jag bilder från den där vinsten med 12-0 mot Hunnebo.

And here it comes…


Redan på den tiden tog jag hand om alla fasta situationer...


Vilken bollkontroll! I bakgrunden springer min gamla kompis "Pante" med sina krigsbyxor.


Hela gänget efter den första officiella segern.


Vi får se om det går lika lätt ikväll…

// Joel

Kommentarer
Postat av: Sjöberg

Helvete, var på den tiden då man spelade i den numera klassiska Anaheim of Mighty Ducks kepsen. Behövde inte ens ta av den för att nicka ;)

2010-08-27 @ 11:49:09
Postat av: Joel

Har du kvar den kepsen? Isf borde den in på något framtida museum i Brastad...

2010-09-01 @ 08:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback