Ett stort grattis farmor Ulla!

Jag har en släkting som är rätt speciell och det på många sätt.
Hon heter Ulla-Britt, kallas för Ulla och hon är min farmor.
Idag den 11 augusti fyllde hon 72 bast.

Min farmor sätter avtryck. Alla i Brastad vet vem hon är och antingen så tycker man att hon är världens goaste eller att hon är en tant med taskigt humör. Jag tycker självklart det första alternativet passar bäst in.

Hon gillar att skoja, gå i kyrkan och snacka skit om Anders Lundin som programledare på Skansen.

 

Nu kanske jag svartmålar henne något här och framställer farmor Ulla som något jag egentligen inte borde skriva.

Hur som helst så gillar jag henne otroligt mycket och idag fyllde hon 72 år vilket givetvis firades i hennes lägenhet vid rondellen i Brastad.



Farmor har genom alla år gillat pussar på kinden. Här får hon två på samma gång av sina underbara barnbarn.


//
Joel

Kommentarer
Postat av: isse i Bläsen

Att snacka skit om Anders Lundin är inte negativt. Han sjunger ju som en kratta! Hälsa farmor...

2010-08-13 @ 00:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback