Next stop: Tallinn

Det är mycket som jag egentligen borde göra istället för att sitta här.
Men ibland tar viljan över förnuftet och då väljer man att skriva några rader.
Imorgon bitti bär det av mot Tallinn.

 

Jajjemän, alla sprutor är tagna inför avresan och nyårstrippen till Talland. Min nya prickiga fluga är snyggt nedpackad, passet likaså och egentligen fattas det bara att stryka den vita skjortan.

 

På riktigt vet jag inte ett skit om Tallinn. Det enda jag har någorlunda koll på är att de 2011 ska byta valuta till Euro och att det är Estlands huvudstad, men förhoppningsvis har jag mer kött på benen om mitt utflyktsmål efter att jag kommit hem.

 

Gäääääääääääääääääsp!

 

Mina vänner, vi ses på andra sidan nyårsafton och 2011.





// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback