Bättre med ett sent blogginlägg än aldrig...

Lördag morgon, är utsövd och en lugn men spännande lördag väntar på mig. Sitter för tillfället hemma och diggar Willes spotify-lista, han har rätt bra musiksmak den killen.

 

Det var också Daniel ”Wille” Wilhelmsson som igår, fredag, visade mig denna låten från årets P3-live. Gryyyyyym ju! Checka in på slutet när Robyn kliver in på scenen som självaste drottningen. Wow.





Egentligen har jag inget vettigt att berätta, men jag skriver för att det var så längesedan jag visade mig här.

 

Min resa mot Thailand börjar närma sig, inte för att det känns, men så ligger det till och lite förberedelser har inletts från min sida. Bland annat har jag tagit två av tre sprutor och druckit en dos av Dukoral. Det som återstår är att köpa någon bra resväska och kolla upp saker med mitt försäkringsbolag.

 

Käkade tacos igår, men bytte ut köttfärsen mot kyckling och det är något jag verkligen måste rekommendera. Detta fenomen kanske har varit populärt i fem år, men det var helt nytt för mig och det smakade hur gött som helst!

 

Nå, vad händer idag? Vi kör en liten snabbgenomgång av programmet.

 

[x] Sova ut

[x] Blogga

[ ] Göra mig i ordning

[ ] Tippa med Wille

[ ] Derby, Liverpool - Everton hos Tuffe-Uffe

[ ] Wolfsburg – Bayern München

[ ] Sällskaps-spels-night hos Wille

[ ] Utgång?

 

Ibland kommer jag att tänka på saker, väldigt konstiga sådana och av någon anledning så händer det oftast när jag är på toaletten och gör det alternativet som tar längre tid. Då gäller det att sätta ett alarm, så att man kommer ihåg. Denna gången kom jag att tänka på en viss härlig person som heter Kaj Olausson.

 

Det ”enda” jag ville berätta är att jag tycker det är kul att ”Kajsa”, som jag kallar honom, är med och tränar damlaget igen. Där tror jag han trivs som allra bäst, bland alla fruntimmer.

 

Ibland får man skriva saker i brist på annat, haha!

 

I kalendern kan man idag läsa att det är den 6 februari, dagen då två av mina kompisar fyller år, nämligen Simon Hansson och Eddie Vindahl! Ett stort grattis på er grabbar!



Eddie the Eagle.



Haha, hittade ingen bättre bild, men här är han: ICA Rogers pöjk, Simon Hansson.



Vill, dagen till ära, avsluta med två låtar. En fick jag nys på igår, en skön version av Coldplays ”Yellow”, framförd av en gammal Idoldeltagare.







Men vill ändå avsluta med en låt som liksom har gnuggats in i öronen under min uppväxt.






Hoppas ni får en underbar helg. Se you out there!


Kärlek från Joel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback