In a good mood!

För att komma i god stämning innan dagens rader borde du lyssna på den här låten. Det är Alphabeats ”10 000 Nights” som jag bara helt har missat, men som man bara blir SÅ glad av.







Nä, nu kör vi.

 

Just nu prioriteras sömn och musik i mitt liv. På bara några dagar har massa go musik trillat in på min Spotifylista, gamla som nya och lugna som galna.

 

Här redovisar jag min senaste lista som jag snickrat ihop under kvällen.


"Ett skott i krysset"


På lördag drar ”Femkampen” igång. Vi är åtta gubbar i laget som under våren ska köra just fem olika tävlingar. Först ut är biljard och sist men inte minst avslutar vi med Gokart. Kan bli bra skoj och jag anser mig ha en stor chans till totalsegern.

 

Men vad som känns surt som bävern är att jag missar lagets temafest: Cocktail.




Inte alls kul eftersom festkommitténs fester är något utöver det vanliga och när man dessutom hyrt in CC som konsult, så ska det bara sluta med succé.

 

På tal om annat…

 

… ett stort grattis till Väggen som idag, den 9 februari, fyller 21 bast!

 

… gjorde pasta med köttbullar och sweetchilisås idag. Den överträffade alla förväntningar och jag längtar redan till imorgon när det blir samma lunch!

 

… nästa fredag ska jag till Alikan och Kajsa på 40 års kalas, läääängtar!

 

… såg Mästarnas Mästare ikväll. Kan bara inte sluta skratta år Patrik Sjöbergs kaxiga kommentarer. Egentligen gillar jag inte den attityden, men han går hem, iaf än så länge.



Dagens låt...





Ha det bäst! Vi ses när vi ses!


Hajhajhaj!


// Joelano

Kommentarer
Postat av: Sanna

"Ett skott i krysset" lyssnas igenom nu .. denna kan ja fördriva tiden med fram till frukost! Du får blogga lite oftare så man har nått kul att se fram emot varje morgon med jojje, skärpning ;) haha.



Tänk på att inte ha för höga förväntningar innan en fest .. har man inte de så blir den som sämst "en vanlig kväll på sjökanten"!

Men i baktanken vet vi att de blir en brakfest ;)

2010-02-10 @ 07:50:58
Postat av: Joel

Godmorgon :) Att blogga varje dag vore väldigt svårt med tanke på ispiration, tid och lust, men jag försöker så gott jag kan :P



Dina tankar inför en fest är helt rätt, men denna gången kunde jag inte stå emot...

2010-02-10 @ 08:06:18
Postat av: Nisse i Bläsen

Förlåt, men den James Bond Ni har på annonsen ser ju ut som en jävla junior-Bond. Nej, fram med Sean Connery, den riktigt 007!

2010-02-10 @ 08:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback