Min femma med "Gästbloggers"

Det är lika bra att jag tar hela ”skrapet” på samma gång. Här har ni mina fyra ”gästbloggers” förutom en viss Lycke som jag presenterade i torsdags. Jag hoppas att dessa får duga under tre de tre veckorna jag är borta.

 

Visst mina besökssiffror för bloggen kommer att sjunka, men jag tänker på mina trogna läsare som trots allt är här inne i stort sett varje dag. Bara för att jag är i Thailand så ska ni ändå ha något att roa er med. 
 

Här och nu ska du få lära känna mina ”gästbloggers”.

 

1.
Christian Lycke, redan redovisad i mitt föregående inlägg.



Kevin och Lycke.


2.
Namn:
Niklas ”Fylking” Johansson.

Född: 1988     

Status: Singel, snygg, klädsfreak, A-kassa

Intressen: Sjökanten, trummor, Buzz, fotboll, bra musik.

Tidigare blogg: http://niklaskjohansson.blogg.se/

Motivering: Med Fylking som bloggare får du koll på de ”senaste” händelserna på Sjökanten/Havsbadet, ett och annat klädtips (?), hur man ska agera som vikarie på Gullmarsskolan och vilka låtar som man just nu ska ha i sina öron.



Fylking på Hultsfred sommaren 2009.  


3.
Namn:
(Maria) Isabel Hansson

Född: 1990

Status: Min syster, blond, uppväxt i Brastad, den enda tjejen bland ”the gästbloggers”,  godismonster, Tv-nörd

Tidigare blogg: http://lovineachday.blogg.se/

Intressen: Killar med håret ner i pannan, sova, Mando Diao, hundar, sin nya systemkamera, Lycke.

Motivering: Hon tjatar hela tiden om att ”åh vad kul det hade varit att starta en blogg”. Nu får hon chansen, kööööör x 3!!! Hon har namnsdag den 28 februari, då är det nämligen den stora Maria-dagen.




Isabel och Therese. Löööv this photo.


4.
Namn: Hans Larson

Född: 1986

Status: Är adlig, är en pajas, stavar sitt efternamn med enbart ett S, är tillsammans med ”Marie i växeln”, utbildad journalist, kan mycket om musik, tennisintresserad, min sommarkompis, älskar Arsenal.

Tidigare blogg: http://hansolof.blogg.se/

Intressen: Att komma på smeknamn, spela piano, Ruve, sin gula gamla kaxiga bil, knyta ihop skosnören med varandra, sport, gå på konserter.

Motivering: Hans Larson, smaka på det namnet, säg det fem gånger om så förstår du varför han är självklar som en av mina ”gästbloggers”. Har erfarenhet från sin tidigare blogg (grym) och är utbildad journalist. Hasse Brasse Slasktask är glasklar i mitt gäng eftersom han sällan har något att göra och därför kan blogga mycket.



Det var Hasse som döpte min mjukisräv till "Ruve".



Min joker. Min hackkyckling. Min hjälte. Min överraskningsbloggare är:






5.
Namn:
Henrik Källén

Född: 1985

Status: Bollspridande högerback i LFF, har mycket åsikter, ställer upp i alla lägen, Liverpoolare, gillar att slå olika vad med folk, hamnar ofta i trubbel, har kondition som ingen annan.

Intressen: Gillar whiskey, att kalla spelare i laget för ”skrap”, att förklara hur mycket bättre GAIS är än IFK Göteborg, glidtacklingar, blogga (?).



Min joker – Henke Källén.  



Nu är det upp till min utvalda ”femma” att leverera.


Känn er stolta och ta vara på chansen. Ni får skriva exakt hur mycket ni vill bara ni håller det hela på en lagom nivå och undviker att radera min kära blogg. Om ni har frågor eller funderingar på hur man lägger in vissa funktioner, släng iväg ett meddelande till mig på Facebook.

 

Förvalta erat uppdrag och förtroende.

 

Mates, make me proud.

 

//Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback