Uppvärmning...

Jag vet, Joel har inte åkt än, men jag fick ju testa så att användaruppgifterna va korrekta. Det var dem. Och när jag ändå är här inne så tänkte jag att jag kan skriva ett par rader. För att sätta ribban, så att de andra "gästbloggarna" inte behöver känna någon press.


Först och främst vill jag passa på att tacka Joel för det hedersfulla uppdraget att vara en av de fyra... Förlåt fem som fick chansen att gästblogga här. Lätt att glömma Källén, som efter många om och men gick med på att skriva här med oss andra. "Skrapet", som han så fint brukar uttrycka det. Men missförstå mig rätt, jag tycker att det ska bli riktigt roligt att läsa Källén's rader.
Nog om det.


********


En väldigt liten presentation vore kanske på sin plats.


Jag heter Niklas Johansson, men kanske mer känd som Fylking. Är 21 år gammal, fyller 22 till sommarn. Spelar fotboll i LFF, kanske världens bästa lag. Eller inte världens bästa, det är Juventus. Men iaf världens goaste gubbar.

Är just nu arbetslös, fast hoppar in ibland som lärarvikarie. Har bara hänt 1 gång än så länge men ändå. På gymnasiet utbildade jag mig till elektriker och jobbade som det i drygt två år. Sen kom lågkonjukturen.

När jag inte är magister eller spelar fotboll, så blir det en del tv-spel, en del musik och en del film. Inemellan allt de så umgås jag med polare och ibland kan de bli ett par öl på helgerna.






********


För att det inte ska bli en alldeles för stor omställning för er läsare så tar vi en Joel-klassiker

På tal om annat...



... Så har jag 2 riktigt bra filmtips: Sherlock Holmes och Law abiding citizen. Inte sett dem? Se dem!


... Så borde damhockeyn strykas från OS-tablån. Tycker jag iaf.


... Så hoppas jag att Joel får en riktigt rolig resa.


... Så vill jag tacka för ett riktigt roligt kalas i Fredags. Tack Anakin och Kajsa



********


Det var allt för nu, över & ut

/Fylking



Denna kom med i bara farten...



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Detta ser lovande ut Niklas, du kan detta! Bella upp till bevis, fylk satte nyss ribban! :D

2010-02-22 @ 23:48:11
Postat av: Wayne

De här lovar gott Nicke picke päron fläsk! Ser redan fram imot nästa inlägg. Damhockeyn borde raderas ut ur alla sammanhang.. Herrejävlar va dåliga dom är. Läste nyss en artikel i AB att Kim Martin gått ut å sagt att målet var OS-Guld....? Då räcker de inte med 13-1 å 9-1 mot länderna i väst. För övrigt har dom bra snärt i handlederna å bra fart på grillerna! NOT!

2010-02-23 @ 12:33:53
Postat av: Bengan

Dissa inte damhockeyn. Dom må vara usla, men det är ju ändå garanterad bronsfinal. Man tackar aldrig nej till ett brons, speciellt inte när man slagit Finland.

2010-02-23 @ 15:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback