Utkast: Feb. 12, 2010

Är hemma på en snabb lunch. Även idag blev det pasta a’la Joel Hansson med köttbullar och sweetchillisås. Nu väntar lite eftermiddagsjobb och ikväll ska jag skriva Vikings avgörande match om den sista playoff-platsen. När vissa går på musikal i Göteborg får en annan gå på hockey i Gullmarsborg…

 

Men min dag slutar inte där. Troligen blir det Old House efteråt, där det blir lugnt eftersom min syster är i Uddevalla och festar. ”Tyvärr” beställde hon ”Taxi-Hansson AB”, så det blir att åka några mil inatt, ska vara där inne vid 02.30… pust.

 

Annars har det varit en stressig dag på LP, sen tryckning och allmänt kaos i mitt huvud, men snart är det helg!

 

Fick elräkningen precis. Jag öppnade kuvertet och anade det värsta efter denna kalla vinter som än inte är över. Men jag hade tur, räkningen hamnade på ”bara” 486 kronor.  Pent.

 

Det ryktas om att OS invigs inatt. Det ska bli kul med hockeyn, i alla fall de matcher som inte spelas på natten.

 

Nästa tisdag pyser jag mot Thailand och blir borta i tre veckor.

Gött tänker du, då får jag lite semester från den här tröttsamma bloggen som jag bara läser för att vara snäll mot Joel.

 

Men…

 

Haha.

 

För semester blir det bara jag som får. Jag har nämligen anlitat fyra (!) gästbloggare och det är inte vilka som helst. Tanken är att de under tiden som jag är borta, hela tiden, varje dag förhoppningsvis, ska underhålla er med sköna inlägg.

 

Så här på www.lysekilsff.blogg.se blir det knappast lugnt, tvärtom!

 

Men jag har ett problem som måste lösas. Jag vill ha fem stycken som underhåller mina kära besökare och jag vet att det är många som snackat på att de vill gästblogga någon gång. Så det är hög tid!

 

Om du vill skriva här under tiden jag är borta, det handlar om tre veckor, så skriver du en kommentar här under med ditt namn och varför just du ska få möjligheten att blogga.

 

Alla är välkomna, unga som gamla, Wiikar som Bäckströmar, lugna som kaxiga – här tillåts alla att delta, men det är bara en som får chansen…

 

Trevlig helg!

 

//Joel

Kommentarer
Postat av: Fylking

Jag känner ju att jag borde få skriva ett par ord, sen när du är och svänger dina lurviga borta i fjärran öster.

Ryktena säger ju att det är många som saknar mina rader nu när jag har semester från min blogg.



Tack på förhand




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback