Blondinbella på ingång


Hej! Isabel, a.k.a Joels syster, här. För det första måste jag säga att det känns väldigt hedersamt att få blogga på min kära brors blogg! Jag vet att Joel har flera trogna läsare (3 st?) och jag ska försöka förvalta denna uppgift på bästa möjliga sätt! Jag vet att jag i alla fall kommer ha en trogen läsare, hej Alikan! Jag är väl ingen Blondinbella direkt men Joel har beordrat mig att blogga mycket så jag ska göra ett par försök.


För det andra så skulle jag vilja presentera mig själv med hjälp av Joels presentation av mig i inlägget där han avslöjade alla gästbloggers. Jag har valt att fylla ut, förklara och rätta till det hela en aning. Så var god, läs det finstilta.


Namn:
(Maria) Isabel Hansson (Bella och Skrabelotta kan också förekomma. Kaj föredrar dock fortfarande Bellomojj.)
Född: 1990 (17 juli, klockan 11.32)
Status: Min syster (stämmer, vad vore jag utan Joel?), blond (det ser mest taskigt fejk-blont ut för tillfället. Ska aldrig mer färga håret brunt!), uppväxt i Brastad (lugna, trygga, underbara Brastad), den enda tjejen bland ”the gästbloggers” (hedrad!), godismonster (någon chokladbit kan ju slinka ner ibland), Tv-nörd (Nörd? Nej. Men jag gillar Gossip Girl, One tree hill, Idol, So you think you can dance, galor av olika slag, diverse musikprogram, Top model och Vänner)   
Tidigare blogg:
http://lovineachday.blogg.se/ (Låg på topp tio bland Sveriges mest lästa bloggar.)
Intressen: Killar med håret ner i pannan (Haha! Tror mest att min kära bror syftar på att jag gillar frisyren som Nate har, som Joel förövrigt försöker efterlikna utan större framgång), sova (gillar oftast inte att gå och lägga mig men på morgonen finns det ju ingen bättre plats än sängen!) Mando Diao (ett av mina absoluta favoritband, helt klart!) hundar (Abbe & Wilma), sin nya systemkamera (stämmer, fota är roligt), Lycke (ni skulle bara veta).
Motivering: Hon tjatar hela tiden om att ”åh vad kul det hade varit att starta en blogg”. Nu får hon chansen, kööööör x 3!!! Hon har namnsdag den 28 februari, då är det nämligen den stora Maria-dagen. (Vad har min namnsdag med motiveringen att göra? Haha.)


Joel har någorlunda koll på mina intressen men det som jag tycker om allra mest är musik, kläder, kalas, dans och umgås med mina kära vänner, så det är troligtvis det som jag kommer skriva mest om dessa tre veckor som Joel gottar sig i Thailand. Som han nämnde gillar jag också att fota. Är dock inte så haj på min systemkamera och alla dess funktioner än men en och annan bild ska nog kunna dyka upp här på bloggen.


Här har ni mig.

Och här nedanför har ni låten som går på repeat hemma hos mig just nu.


Ola Joyce - Window Shopping


Såja! Första inlägget fixat. Det blev mest som en presentation bara. Vad för slags inlägg som kommer härnäst återstår att se, själv har jag ingen aning. Men det grer sig.



Peace&love // Isabel

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Isabel! Now i´m back. Ser att du är den flitigaste va de gäller gästbloggare .. men de kanske inte är någon överraskning heller! ;)

2010-03-03 @ 08:28:56
Postat av: Sanna

Hej Isabel! Now i´m back! Ser att du är en en av de flitigaste gästbloggarna.. förvånad, nej! :)

2010-03-03 @ 08:33:30
Postat av: Sanna

haha! datorer ......

2010-03-03 @ 08:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback