Mat & musik


Joel har ju vid några tillfällen visat upp sina underbara måltider som han tillagat (fiskpinnar med pulvermos varvat med pyttipanna och köttbullar) Så jag tänkte att jag ska inte vara sämre jag!

Receptet har jag snott från min bästa vän Therese, som förövrigt verkligen kan det där med att laga mat. Så här har ni receptet:

2 st kycklingfiléer
1 burk kokosmjölk
1 påse röd curry
½ påse wookade grönsaker
Och slutligen liiis till det. Lätt som en plätt och maaagiskt gott som Joel skulle sagt.



Voila!

Nog om mat. Dags för lite musik! Kings of Leon står för dagens visa. Svårt att bara välja en bland alla deras sjukt bra låtar. Men det fick bli den hära..



Kings of leon - Fans


De var ju inte så jättedåliga på Hultsfred heller. Phju! Bland det bästa jag hört/sett/vart med om, när det kommer till det där som kallas för musik.



Hej gåshud!


Kings of leon - Sex on fire


Peace&love // Isabel


Kommentarer
Postat av: S

Dåligt med uppdatering nu!

2010-02-25 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback