Årets fattigaste dag?

Det sägs att detta, den 24 januari, är den fattigaste dagen på året, eller det var snarare så att Fylking berättade det för mig förut när vi kollade på handboll. Antar att han syftade på att det är löning på en måndag, vilket inte händer särskilt ofta.

 

Och det där med att inte spendera några pengar denna helgen har speglat av sig på mig, istället har jag fått desto mer…

 

I fredags fyllde jag nämligen år och samlade ihop mina favoriter vad det gäller släkt och vänner. Jag kan väl inte påstå att det var något större ”drag”, men det var kul att ha ett gemensamt kalas, hemma hos mig, tillsammans med mina närmaste.


 
Väggen, min kusin Elias, morbror Kenneth, "pappa" Lycke, "syster" Ebba, står upp och sjunger för en viss person...


Jag måste säga att jag tyckte det var riktigt roligt, det kanske berodde på att det var jag som var huvudpersonen och fick alla presenter? Aja, hur som helst, jag vill bara berätta att jag VERKLIGEN uppskattar alla som kom, ni förgyllde verkligen min kväll, ett stort tack!



Pappa och Lina hittade varandra under kvällen.


Ett stort och tungt paket!



Min lilla lägenhet var fylld till smärtgränsen.



Joel, farmor Ulla och Fylking skojar till det.


Så vad fick jag av alla dessa underbara människor?

Två whiskeyflaskor

Diskmaskin

Godis

Schampo (får ALLTID det av farmor)

Bath, Thailändska pengar

Svenska riksdaler

Ett flak öl

Ölkorv

25 stycken paket med nudlar

Min blogg utskriven sammansatt i en pärm

 

På tal om annat…

 

… The Baseballs spelar live i Sverige, MEN i Stockholm, fel sida av Sverige.

 

… SVT-play är helt klockrent när man inte hinner se saker när de egentligen sänds.

 

… jag älskar ”tjôtet” mellan Sjöberg och Holm i Mästarnas Mästare.

 

… såg ”Snabba Cash” på bio ikväll. Den var inte bra, men inte heller dålig. Sevärd film dock som inte var så spännande som jag trodde på förhand. Tre toasters!

 

… kul att båda LHK-lagen vann sina matcher idag!

 

… måste komma på en ny låt som ringsignal till min mobil.




Dagens låt:
Andreas Grega – Dom hade mycket att säga


Kan tillägga att videon är inspelad kring Kungshamn och Smögen.





Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!



Kommentarer
Postat av: TT

Du kan få kopiera min ringsignal. Ingen låt utan det ringer på gammalt hederligt sätt!

2010-01-25 @ 04:31:07
Postat av: Joel

Haha, men jag vill hellre ha din signal som tjuter när det är dags för frukost. Den är ju kungligt bra.

2010-01-25 @ 22:36:23
Postat av: Lina

vaaa faaan??? Jäger av mig?? fan joel ;)

2010-01-25 @ 23:33:29
Postat av: Joel

Aj aj aj, jag får ursäkta mig Lina. Men tror att jag glömde nämna det eftersom jag inte gillar Jäger, haha. Men istället fick ni dricka desto mer ;)

2010-01-26 @ 08:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback