En romantisk dejt på självaste födelsedagen

Hej och hå. Sitter faktiskt som ett litet barn, drar mig i håret som luktar klår, och riktigt längtar efter min födelsedag. 2010 är ju året då jag ska fylla jämnt, nämligen 22 år.


Imorgon fredag väntar kalas med min lilla släkt och några kompisar som gästar mitt krypin på Valbogatan.

 

Farmor har gjort kakor, bakat min favorittårta, vilken är marsipan och dessutom fixar hon smörgåstårta. Själv står jag för en del drycker med viss touch av alkohol, popcorn, ostbricka och lite annat smått och gått. Jag hoppas att farmors bidrag och mitt egna blir en go mix för ”alla” gäster.

 

Idag har det varit fika gånger två och träning i Gullmarsborg med laget. Jag kan meddela att Skarvens hajdräkt var något utöver det vanliga.

 

Nu ska jag på en romantisk dejt med min kudde.

// Joel

Kommentarer
Postat av: Skarven

hahaha.... Ja va fan skall man säga de är svårt att se snyggar ut i den dräkten jag hade på mig! Grattis min vän!

2010-01-22 @ 08:39:47
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

grattisgrattis ;D

Postat av: Anonym

härligaste dejterna är ofta dom med kudden ;)

2010-01-22 @ 09:08:03
URL: http://dahbitch.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

grattis! :D

2010-01-22 @ 09:13:15
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback