Och exakt där var resan beställd dit alla andra åker...

Idag flög pengar in på resebolagets konto och den 23 februari flyger fyra Sotenäs-pack och jag till Thailand. Jag vet att ALLA åker dit och att man egentligen borde testa något annat. Oavsett, så ska det bli oerhört skönt att komma iväg i tre veckor.


 


Andreas Hartvigsson, Alexander Bickel, Viktor Front och Fredrik Luvenberg, där har du mina reskompisar. Alla är Sotenäs-pack, I know, men de var de enda som ville följa med…

 

Skämt å sido. Detta ska bli kul, minst sagt. Hartvig är en av mina bästa vänner, Bickel känner jag bra, Front och Luvenberg har jag okej koll på, inte mer, det ska erkännas. Med andra ord blir det en bra mix.

 

Så mycket mer än att vi har bokat resan, att den börjar den 23 februari och att den pågår under tre veckor vet jag inte.

 

Nu får jag ta tag i försäkringsbolag, sprutor, räkningar och en herrans massa annat som måste fixas innan planet lyfter.

 

T H A I L A N D – V I  S E S  S N A R T !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback