En ynnest att kunna förena nytta med nöje

Fotboll vore inte fotboll om det inte var för smaskiga inslag som dessa…







 

Men om vi för några sekunder ska släppa greppet om min stora hobby och byta riktning mot något som jag inte har… humor.

För det första är jag rätt nöjd över min rubrik i onsdagens LP. ”Sunny Standup skrattar hela vägen till… Lysekil.” Det var inte jag som skrev införartikeln, men det är jag som ska bevaka morgondagens händelse i Havsbadsparken. Kan bli episkt.



Gänget som kommer till Lysekil. Foto: Fredrik Fagerberg.


Men dessförinnan, samma kväll, rättare sagt två timmar. Klockan 19.00 börjar Bohuslän All Star mot Flensburg i Lysekil. Ett arrangemang som jag skrev om även förra året och som var väldigt häftigt när Kronbergshallen satte publikrekord. Vore kul om det kunde bli något liknande imorgon.



Ifjol besökte 1 200 personer Kronbergshallen. Foto: Lennart Hård.


Det är kul att kunna förena nytta med nöje... 


Och just det. På fredag går jag på semester. Har en sista vecka innan val-stressen tar fart.

 

Nu ropar sängen och då är det bäst att man lyssnar…

// Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback