Juli kunde ha startat bättre...

Ikväll är det träning och Magnus Betnér på Däcket.

Imorgon fredag är det match mot Henån på Gullmarsvallen.

På lördag gifter sig Anna och Andreas.

 

Men månaden juli kunde ändå ha startat bättre. Imorse väcktes jag av att något måste upp ur min kära mage. Efter någon minuts väntan kommer det upp en massa härligheter och så har det fortsatt under hela dagen.

Magsjuka och feber är inte jävligt roooooligt.

Med andra ord har jag redan nu avbokat Magnus Betnér på Däcket och morgondagens fotbollsmatch. Det är piss och baj.


Förhoppningsvis har jag piggnat till innan bröllopet. Det vore surt som bävern om jag skulle missa Anna och Andreas stora dag. Och igår var jag dessutom på Torp och inhandlade outfiten till bröllopet. Nu kanske kavaj, finbyxor, skjorta, väst och fluga är köpt förgäves.

 

Mina bästa vänner idag?

Rätt svar: Alvedon, Ramlösa och blåbärssoppa.
 

Och inte några VM-matcher att titta på här hemma i ensamheten…  






//Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback