En sommarlista...

Ikväll, runt 22.00-tiden bestämde jag mig för att göra något annorlunda. Jag parkerade bilen, traskade ner till Lilla Ålevik, hittade en klippa. Med mig hade jag en penna och ett block.
Utan att veta vad som egentligen skulle hända började jag skissa. Det hela slutade med en sommarlista och här har ni resultatet.

 

För det första. I sommar ska jag ha totalt tre veckor semester. Först mellan den 5-18 juli och sedan en vecka i augusti, den 2-8 augusti. Ska bli smaskigt och välbehövligt. Men vad ska jag egentligen uträtta under min ledighet och under sommaren?

 

Detta är planerat:
1 juli: Kolla Magnus Betnér på Hotellet i Lysekil.
3 juli: Bröllop till Disco och Anna.
5 juli: Semestern börjar!

9 juli: Timbuktu på Havsbadet
10 juli: Reunion-fest med SAIS P-88 i Brastad.
11 juli: VM-final i fotboll
13 juli: Min namnsdag!
14 juli: Lars Winnerbäck, Laleh och Melissa Horn i Grebbestad tillsammans med Martin-Ove.
16 juli: Fibes oh Fibes på Havsbadet.

17 juli: Isabel fyller 20 år.

21 juli: Hoffmaestro på Havsbadet.
22 juli: Timo Räisänen på Havsbadet.

23 juli: Kolla Gullmarsstrands Classics of Champions.
25 juli: Björn Rosenström på Havsbadet.

Detta vill jag göra:

Till Slussen och kolla antingen Moneybrother, Timo Räisänen eller Marit Bergman. 
Spela tennis.

Käka baguetter från räkbodarna.
Fika på Katten i solskenet.
Åka båt.
Grillkväll på Luna.
Till Sea Lodge på Smögen under en söndag.
Leka med Jönsson.
Kolla Sunny Standup i Lysekil 29 juli.
Kolla Flensburg i Kronbergshallen.
Lira beachvolleyboll i Lilla Ålevik.
Äta middag hos mormor.
Ha kvalitetstid hos pappa.

Detta var en ganska spontan att-göra-lista-under-sommaren.

Tack för idag!

// Joel

Kommentarer
Postat av: Hartvig

om du kommer hit en söndag så fixar jag 3 grejer på din "vill göra" listan... vi tar dolmen te smögen och eder egrann baguetter frå rägbuarné och sen knallar vi te sjösportsgården och tar ett par pints... låter ju inte jäääävligt jobbigt...

2010-06-08 @ 20:37:42
Postat av: Joel

Som vi Liverpool-lägret brukar säga. Tre lätta poäng...

2010-06-08 @ 21:19:28
Postat av: Anonym

Du glömde Kepz på Musseldagen i din lista!

2010-06-09 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback