Joel here!

Eftersom Lycke och Kallen bloggar sa sjukt mycket, sa far jag skynda mig med att slinka emellan med ett par rader.

Ni kanske redan har hort det dar hemma, men om inte, sa ar det sa att jag for typ tre dagar sedan brot ett ben i foten. Jag mar bra och det gor inte ont, men jag har legat pa sjukhus i tva dygn och kom precis tillbaka till grabbarna.

Nu vantar gips i minst tre veckor och kryckor. Ska kanna av de narmaste dagarna om jag ska aka hem tidigare eller inte eftersom allt blir sa omstandigt och att jag till exempel inte far bada, plus att det ar mycket resande.

Ibland far man bita i det sura applet, men jag hade iaf grymt skoj de forsta fyra dagarna pa en semester pa drygt 20 dagar, haha.

Och nej, detta ar inget skamt, jag lovar.


Annars hoppas jag att allt e bra hemma, vem vet, vi kanske se snart igen...





MVH Joel Hansson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joel, ja vet inte om ja skall skratt eller gråta! Tycker iallafall sjukt synd om dej!!!



#11

2010-03-02 @ 18:50:28
Postat av: Erka

A men fan Percy, en annan drog axeln ur led när man va utomlands, men bryta ett ben i foten och hoppa på kryckor låter inte så skoj ;)



Surt å höra Hansson, bara å bryta ihop å komma igen

2010-03-02 @ 19:14:50
Postat av: Oscar

2010-03-02 @ 19:57:01
Postat av: Oscar

Lider med dig, kompis!

2010-03-02 @ 19:57:52
Postat av: Joel

Tack for tankarna gubbar. Blir att jag kommer hem som planerat, den 17 mars, forsakringen tackte inte en tidigare hemresa, men men.



Karlek.

2010-03-04 @ 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback