Skratta roligt är det bästa jag vet!

Joel tycker tydligen inte att det räcker med att få en spricka i foten, nu har han åkt på feber och magsjuka också. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. På onsdag är han hemma i trygga Lysekil igen och man kan ju undra vad han kommer råka ut för innan dess. 



Saknar Jojje.


Gårdagen innehöll jobb 9-16, därefter var det stress av klädval och iordninggörande för att sedan ta bussen in till Uddevalla för att kalasa med Maja och Marie. Galet rolig kväll med väldigt trevligt folk! Det var dock äckligt trångt på dansgolvet. Jag föredrar utrymmet på Kantens dansgolv, vänster fram, mycket mer faktiskt.

För att spola tillbaka tiden ett par dagar, närmare bestämt till i torsdags, var Alikan och jag och kika LFF-SAIS inne i Uddevalla. Efter att inte ha träffat Alikan på över 2 veckor så visste jag att det skulle bli mycket tjöt och skratt. Och tjöt och skratt blev det, minst sagt! Bilresan innehöll piercade kärlar, en efterhängsen tant, nervevade rutor och felkörningar i mängder. Jag vet inte hur länge vi letade efter fotbollsplanen, minst en trekvart. Vi irra runt och fråga massa folk men det var olika förklaringar varje gång. Vi anlände lagom till andra halvlek. Men det var det värt för det var längesedan jag skratta så mycket att jag började grina. Det är ju det bästa som finns! För att avrunda detta ganska så ointressanta inlägg så kan jag meddela att matchen slutade 3-3, för den som inte visste.


Min pudding och jag på balen. En sjukt bra dag/kväll!



Dra fram till 1.30. Humor!


Dagens låt är en av flera sjukt bra låtar som P3 spelar just nu! Jag vet inte vad jag skulle gjort utan P3 i hörlurarna, på jobbet.


La Roux - I'm not your toy


Nu är jag bänkad framför tv:n i väntan på Melodifestivalen. Det spelar ingen större roll vem som vinner nu när Neo inte har någon chans. Så länge inte Andreas Johnson vinner så är jag nöjd. Snygg kärl men låten är ju sinnesjukt tråkig.



Neo - Human frontier



Peace & love / Isabel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback