Wanted: Lycke & Källén...

Efter ett par dagar av skrivkramp sitter man här igen. Funderar över vad man ska skriva. Eftersom Lycke skriver så mycket på LP så har han tydligen varken ork eller fantasi över till fritiden. Och Källén sitter väl säkert och filar på nån valkampanj. Så jag får ta tag i saker och ting och klämma fram ett par rader till.


För det första vill jag säga att jag lider med dig Joel. Ska man skratta eller gråta frågar sig många. Jag gråter iaf ett par tårar för dig. Att anställa dessa gästbloggare och ändå får skriva själv. Inte ens på semestern kan du få dig en lugn stund. Sen att, upp i allt detta, bryta foten också gör ju inte saken bättre. Som om att du inte hade nog att tänka på. :)






**********


Idag. Lördag. Så är det snart dags för match igen. Samma plats, men inte samma motstånd. UIS står för motståndet denna gång. Ska bli riktigt gött att springa ut på det gröna konstgräset ännu en gång. Planen såg förvånadsvärt bra ut förra helgen och den lär ju inte vara sämre idag. Och efter förra veckans seger så är det bara att ånga på!

Efter matchen så blir de hem till en troligtvis väldigt lugn kväll. Dags att börja packa lite smått kanske. För imorn drar jag ca 50 mil norrut, till Sälen. Söndag till torsdag. Inte så dumt måste jag säga.


***********


Det var faktiskt allt jag hade för tillfället. Men ändå...




Lite dansk musikhistoria också..



Tack för idag / Fylking

Kommentarer
Postat av: En som sitter pa ett Internetcafe nar de andra ar ute och harjar i Thailand...

Fylking, dina tarar stodjer mej och min fot, det gor daremot inte Lycke och Kallens alla blogginlagg som minst sagt lyser med sin franvaro...



Ha det underbart i Salen, blir det Vasaloppet imorn eller?

2010-03-06 @ 16:22:37
Postat av: Fylking

Skönt att höra, att man kan hjälpa någon :) Nä tyvärr inte vasaloppet.. Eller tyvärr o tyvärr, Mackan har utmanat mig på en mil, klassisk stil.. Det får räcka :)



Men ha det så fint Joel, sitt still så det inte blir värre.. Vi ses när vi ses, ha de gött, Haj haj haj! :)

2010-03-07 @ 01:17:08
Postat av: Mattieton!

Så du tyckte om This is my life ;)

2010-03-08 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback