Ärlighet varar längst

Om jag ska prata gott om mig själv så är en av mina starka sidor att jag alltid pratar sanning.

Och nu är jag där igen.

Jag gillar idolerna Eddie och Rabis nya singel ”Hurricane”.

Pinsamt, men den bjuder jag på.


 



Med jämna mellanrum träffar jag folk som berättar för mig att de läser mina rader här, precis som du gör nu. Det glädjer mig något enorm, det är det som gör att den där lågan fortfarande brinner.

 

Men den senaste veckan har folk stannat mig ovanligt många gånger. Varför? De har berättat att de avgudat den sanna historien om min kära vän Andreas ”ABBA” Hartvigsson. Trevligt är ordet.

 

Min helg annars?

  • Sett Grundsund – Smögen.
  • Haft överraskningsfest till Mattias Pettersson, frapperande bilder kommer!
  • Jag har gjort klart med alla sponsorer till VM-tipset förutom en, mer info kommer.
  • Deklarerat. Money back. Najs.
  • Varit på kalas hos Jon.
  • Jag blev glad, för första gången, när Liverpool förlorade.


    //
    Joel

Kommentarer
Postat av: skarven

Din gamle putt i från körv!!

2010-05-03 @ 15:45:25
Postat av: Hartvig

avgudar de historian eller avgudar de mig? troligtviss båda!

2010-05-03 @ 21:50:05
Postat av: Joel

Skarven// Göttis töttis. Har du några fler Lysekilska ordspråk på lager?



Hartvig// Troligen avgudar de dig mest, sådana grodor som du lyckas bju på ;)

2010-05-04 @ 15:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback