En väderkrock som heter duga!

Väder är något som ständigt påverkar oss.

En sak som vi svenskar gärna pratar om.

Ett tema som jag gärna skriver om.

Har precis rensat min lilla telefon på bilder och… videos.

 

Det är där som dagens huvudämne träder in. I år har vi haft den värsta vintern under min livstid och dagen före jag skulle till Thailand hade jag minst sagt problem. Till min hjälp tog jag min snöskyffel-kompis Wille.

 

Min bil var totalt insnöad ståendes längs Valbogatan. Tillsammans tog vi spadarna i våra händer och skottade ut vrålåket.




Mina vänner, der enda jag vill påminna om är att vi haft en helvetes vinter och att vi går mot varmare tider och har en sommar som väntar. Mums.

 

Ikväll blir det fest hemma hos Väggen innan det bär iväg till Havsbadet.

 

Take care!

 

//Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback