Vad ska jag göra för alla pengar?

Ni kan min Thailand-bryta-ben-i-foten-kryckor-story.

För en timme sedan fick jag svaret på ersättningen från mitt försäkringsbolag.

Håll i er. Den stora frågan är... Vad ska jag göra för alla pengar?

 

Skulle jag bli ersatt med 5 000 kronor eller 20 000? Jag öppnade mailet, vågade knappt titta, längst ner gick det att läsa: Summa ersättning, 82 kronor.

 

Jag började undra om det var något fel på mina nya glasögon, vart var alla nollor bakom siffran åttiotvå? Förlåt om jag låter oförskämd, men ärligt talat så hade jag förhoppningar om att få ut betydligt mer på försäkringen med tanke på att jag knappt kunde nyttja min resa efter olyckan under min fjärde dag i Thailand.

 

Ikväll blir det en eller möjligen två tröst-öl på Gammelhuset där Miljard-Manschester City gör upp mot tupparna från norra London – Spurs. Självklart håller jag på ”en kam, en kam, Tottenham”! Ska bli skönt att avnjuta en match utan att egentligen bry sig, att slippa vara nervös och bara gotta sig i en spännande kamp om platsen till Champions League nästa år.

 

Nej, nu kastar jag in bowlingklotet på redaktionen för den här dagen. Checka in våran hemsida, lysekilsposten.se som jag precis har pepprat med ett par kioskvältare. Så fick jag sagt det också.

 

// Joel, Degen, Jojje, Joelano, Capello.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Har du tur så kanske du får dina två tröst-öl för 82 kr :D

Postat av: Joel

Haha, oh ja Fredde. Vi får väl se om Old House personal kan ge mig lite rabatt om jag ber snällt och berättar om mina försäkrings-sorger...

2010-05-05 @ 20:36:38
Postat av: skarven

EN KAM EN KAM TOTTENHAM!!! 82 KR HAAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHHAHHAAAAA!!!! HAHAHHAHAAHAHHAHAHAAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAAHAAAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHA............HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAA...

2010-05-06 @ 12:11:53
Postat av: Oscar

Vad är storyn bakom "en kam"-grejen? Kul att ni drog ihop en samling, btw!

2010-05-08 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback