Jo o... nä ä...

Det kanske är för mycket begärt i denna stressade värld vi lever i.
Men har du 25 minuter och 42 sekunder till övers?
Då ber jag dig om en tjänst – kolla in det här avsnittet av Rena Rama Rolf.


Det är så roligt att jag skrattar högt flera gånger om, per minut! Jag är väl medveten om att humorn är speciell och delad i två läger.

Men avsnittet ”Storfräsaren” är så klockrent och slutklämmen är helt fanatico.

 

Eller?

En av slutscenerna:
Rolf: Jag kan inte betala den här notan…
Claes Malmberg: Vaaaaa?
Rolf: Jag är ingen storfräsare…
Malmberg: Jo o…

Rolf: Nä ä…

Rolf: Det var inte mitt kontor vi var på…
Malmberg: Jo o…

Rolf: Nä ä...

Rolf: Jag är bara en bluff...
Malmberg: Nä ä…

Rolf: Jo o…

Rolf: Jag har aldrig lyckats med någonting...
Malmberg: Jo o…

Rolf: Nä ä...


Efter att du sett avsnittet kanske du förstår varför jag, Lycke och Fylking ibland säger:
– Jo o…

– Nä ä…


Och nu ska jag skratta mig till sömns…









 

// Joel

Kommentarer
Postat av: Källén #23

Får citera min vän Fylking här; "Den här halvtimmen lär man ju aldrig få tillbaks..."

2010-11-10 @ 20:23:24
Postat av: Joel

Vissa har humor, andra inte...

2010-11-12 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback