Torsk på Tallinn 2.0

Alla har sett Torsk på Tallinn.
Jag vill bara rapportera om att det kommer att spelas in en uppföljare under nyårsafton.
Ungkarlarna Joel, KD, Hartvig och Jönsson har bokat biljetter med kryssningen som tar oss från Stockholm till Estlands huvudstad.

 

Nyår ska vara något speciellt för mig och mina vänner. Först tänkte vi på New York, men det var för sent påtänkt och dyrt. Vi drog ner kraven och siktade in oss på Paris. Sist men inte minst tittade vi oss i spegeln med verklighetssinnade ögon och så bestämde vi oss för att boka en kryssning till Tallinn. 

 

Visst är det ett par kontraster mellan vårt första alternativ, New York, och vårt slutgiltiga val – Tallinn. Men jag måste få kopiera Hartvigs tänkvärda kommentar:
– Egentligen är det väldigt dumt att lägga ut så mycket pengar på något som man inte ska komma ihåg.

 

Och detta är vad vi beställt:

Nyårskryssning "All inclusive"
Avresa 30.12 2010 - fr 1490:-

Ingår: Båtresa, del i B4-hytt, nyårsbuffé inkl dryck, 1 frukost, fri dryck i barerna på nyårsafton till stängning, nattmat 01-04.
Boka nyårsbuffén till önskad sittning för att få paketpris.

 

Jag får ursäkta känsliga läsare men här är mina tre reskompisar…



Här har ni min smått överviktiga kompis Fredrik "KD" Söderberg som lever med mottot: "Det spelar ingen roll om det är gott, bara det är mygge".




Daniel "Jönsson" Voinier. Så här såg han ut efter en utgång i Lysekil under den gångna sommaren. Min gissning är att det inte blir lugnare på nyårsafton...




Hartvig, Vegas, Harrdå, Tiltas, Ananananaas – gängets torraste gubbe. Kan egentligen inte dricka alkoholhaltiga drycker, men vi ger honom en sista chans.


Tråkiga gubbar ändå... och detta blir nog lugnt…

// Joel


Kommentarer
Postat av: Hartvig

jag säger bara tre ord.... GÅ UT!!!

2010-11-21 @ 03:06:20
Postat av: Joel

Min träskalle till reskompis, du är inte så dum i huvudet ;)

2010-11-22 @ 23:51:27
Postat av: "Jönsson"

1 jan, kl 00:30.

Hartvig: Sschhhhhhhh, jag försöker sova!

2010-11-23 @ 14:08:58
Postat av: Joel

HAHA! Jag ska försöka komma ihåg vem det var som sa det först...

2010-11-24 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback