You make me so damn proud!

Igår, söndagen den 21 november, var lite av en dag i rekordets tecken.

Det är bra sent, men jag sitter ändå just nu här hemma och gör vågen på egen hand.
Varför?
Det ska jag förklara…

 

Anledningen till mina våg-rörelser beror på att det igår var hela 87 unika besökare som tittade till min blogg. Du vet den där sidan, den som Joel Hansson snart haft i fem år och som började lite på skoj i början på april 2006.

 

Jag är inte 200 procent säker, men jag tror aldrig jag haft så många gäster i mitt lilla krypin i cybervärlden. Tänk dig 87 personer på ett led där alla nickade snällt när de fick svara på frågan:
– Har du läst Joels blogg idag?
Alla 87 nickar instämmande.

 

Det kanske kan låta skrytaktigt att berömma sig själv, att så och så många besöker min sida. Men jag måste bara skriva det för jag är så sjukt stolt. 

 

För det ska sägas, om inte alla redan fattat det. Jag gör inga pengar på den här sidan, inte en krona, men däremot ger det så mycket annat.

 

Innan vi hoppar vidare till nästa avsnitt i den här texten vill jag innerligt tacka och hylla alla som läser mina rader. Utan er respons hade www.lysekilsff.blogg.se varit begraven för mer än längesedan.

 

Tusen tack.

 

Alla kanske inte har insett det än, men vi börjar faktiskt närma oss jul. Snart kommer den där äckliga stressen över en och allt ska hinnas med på en och samma gång.

 

Och snäll som jag är brukar jag berätta för mina nära och kära vad jag vill ha i julklapp.

 

Här kommer min första önskning och det är serien ”The Pacific”. Det är uppföljaren till ”Band of Brothers” som är en miniserie i tio avsnitt som utspelar sig under andra världskriget. Farligt bra.

  

Det är tur att det finns en kalender så att man kan hålla koll på saker och ting. Så här ser min ut den kommande tiden.

 

24 november: ”Vuxna män som gör saker tillsammans” Matte står för maten.
26 november: Julbord på Brygghuset med pappa, Kikki, Isabel och farmor.
27 november: Inomhus DM i Uddevalla.

30 november: Oskar Linnros på Trädgår’n med syrran och Alikan.
3 december: Idol i Skandinavium tillsammans med Isabel, Alikan och en viss Daniel Jönsson.

 

Där har du mig och min kalender den närmaste tiden.


Tack för idag och hoppas att vi ses även imorgon!

// Joel

Kommentarer
Postat av: Sanna

Joel. Shhhhh! Bella vet ju inte om att ja ska med ;)

2010-11-23 @ 07:21:55
Postat av: Joel

Haha! Vissa har lätt för att hålla hemligheter, andra inte ;)

2010-11-23 @ 08:10:59
Postat av: Sanna

Ja men du underlättar ju verkligen till att hålla den hemligheten hemlig, lysekils attraktivaste blogg!?

2010-11-23 @ 10:54:24
Postat av: Fredde

24 november: ”Vuxna män som gör saker tillsammans” Matte står för maten.



Jag tippar på snabb makaroner, köttfärssås och masssa majs :D

Postat av: Joel

Fredde// Oddsen är inte jävligt höga på att ditt mat-tips slår in. Men jag tjuvsnackade lite med Julia i Gullmarsborg och hörde mig lite för. Hon menade på att det lika gärna kunde bli nudlar och köttbullar. Hur som helst, det är inte bara morgondagens match som ska bli intressant, även Mattes val av maträtt :)

2010-11-24 @ 00:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback