En annorlunda början...

Det är fredag och det är sent.
Jag har lämnat mina vänner för lite kvalitetstid med datorn.
För det är nämligen imorgon som det smäller på riktigt och dagen kommer att få en liten annorlunda början…


Tidigt imorgon lördag ska nämligen min kära vän Christian Lycke och Joel åka till Strömstad. Anledningen är att vi senare på kvällen ska till Thomas Sernemos 30-års fest och eftersom vårt bästa kort i n t e stavas framförhållning så får det bli en utflykt till Bohusläns nordligaste tätort.

 

Där är det tänkt att vi ska inhandla presenten till födelsedagsbarnet och jag kan lova att han blir grymt nöjd.

Till festen är det också krav på att man ska klä ut sig till en skådespelare. Min outfit blev klar igår och jag kan avslöja så mycket som att min karaktär har en hatt, käpp och att en pizzeria i Lysekil är döpt efter honom. Stil, svartvitt och klass är ordet…

Vad som har hänt ikväll? Förutom att jag spelat bowling med ett tjog av kompis, varit på After Work och tittat på Idol hemma hos Wille, så har det inte hänt så mycket. Men jag är för tillfället glad och har en härlig känsla i kroppen.
 

Nu tänkte jag somna till Köln – Dortmund som jag spelat in. Tänkte testa en gång att slumra framför Tv:n…

 

// Joel


Kommentarer
Postat av: Fylking

Ganska nöjd får jag säga.. Känns dock lite som ett alibi-inlägg! :D

2010-10-15 @ 23:33:02
Postat av: #25

Va, ska du klä ut dig till babylon...?

2010-10-16 @ 02:11:05
Postat av: Räkan

Eller är det Viking som du ska klä ut dig te?

2010-10-16 @ 13:09:25
Postat av: Joel

Ja pöjkar. Nu börjar ni närma er. Det börja brännas som man sa förr när man lekte "Gömma nyckel". Fågel, fisk eller mitt emellan...

2010-10-16 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback