Kvalité och kvantitet fast "Med andra ord"...

Ofta får jag höra följande kommentar av kompisar och andra:
– Fan Joel, du bloggar dåligt nu för tiden, förr kunde du skriva två inlägg om dagen.

Jo men tjena. Så har det kanske aldrig varit, men…

 

Därför har jag styckat upp dagens rader i just två delar. Nöjda?

 

Det är lite så som jag jobbar. Både när det gäller bloggen och på krogen…

Finns det inget av högsta kvalité så står jag hellre över och väntar tills damerna jag är ute efter nappar. Sån är jag…

 

Och när vi ändå diskuterar kvalité och kvantitet så har jag osökt kommit över ett antal videos som speglar vårt samtal.

 

Jag tror det var för två veckor sedan. Jag och Fylking har precis varit och spelar pingis i Korpen. Efteråt ville jag ut och springa, något som inte min kompis var lika sugen på.
– Medan du är ute och springer kan jag laga mat till oss, jag ska bjuda på något smaskigt, säger Fylking.

 

Och detta är synen som en nyduschad Joel möts av…

 

Kvalité:


 

 

Förra fredagen var det födelsedagskalas för Lina. Bara ett fåtal gäster var priviligerade att komma. Efter maten blev det hög tid för spel och det var ett riktigt roligt sådant. Det heter ”Med andra ord” och alla förutom jag hade tydligen spelat det innan.

 

Så här lyder beskrivningen av spelet:
Du ska säga samma sak, med andra ord, under tidspress! "Du har den på ryggen när du hoppar ut ur ett flygplan på 1000 meters höjd.” När din lagkamrat sagt "fallskärm", tar du kvickt nästa pollett.

 

Och vissa förklaringar blev roligare än andra…

 

Kvantitet:










 


Ja just det, jag höll på att glömma. Om du har tid och lust finns det ett färskt inlägg strax nedanför.

 

Jag har nämligen skrivit två inlägg idag…

 

Äsch, inget större.

 

// Joel

Kommentarer
Postat av: Lajna!

Asså allvarligt jag skrattar ihjäl mig...Joel du är min bästa vän de vet du men hahahaha hur dum får man bli?? Ett djur med tofsar på öronen - krockodil - ????



Och ännu bättre OL vad är det för djur? Du är klockren!

2010-11-23 @ 10:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback