En rolig måndagsmorgon!

Måndagsmornar brukar vara tråkiga och sega.
Men, men och ännu ett men.
Dagens tidiga måndagsmorgon var annorlunda och betydligt roligare än vanligt.


I lördags spelade LFF sin sista hemmamatch för säsongen. Min kära vän Fylking hade fått i uppdrag att bränna en uppvärmningsskiva till Gullmarsvallen. Ett uppdrag han lyckades alldeles utmärkt med.

Efter matchen fick jag med mig den skivan hem eftersom den egentligen var min, det var bara Fylking som bränt musiken.

Jag lägger skivan i bilen och satte inte på den förrän idag, på måndag morgon när jag skulle åka till jobbet. Den första biten som spelas upp faller jag för från första ton. Jag har aldrig någonsin hört denna låt, jag lovar. Ändå känns det som en given klassiker som jag säkert har missat helt.

 

Hur som helst, här är den och jag kan inte sluta lyssna!



 

Nu är min lunch slut och därmed ska jag åka tillbaka till LP-huset.

Gissa vilken låt som jag kommer att lyssna på i bilen…

// Joel

Kommentarer
Postat av: Fylking

Vadå gullmarsborg? Har du redan börjat försäsongsträningen inför nästa säsong?

2010-09-14 @ 02:20:39
Postat av: Joel

Haha. Här gick det undan bland alla tangenter. Självklart har jag gjort om, och gjort rätt :P

2010-09-14 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback