En sång, en bild och förhoppningsvis ett skratt eller två...

Klockan är egentligen läggdags.
Jag borde sova liksom alla andra som ska jobba imorgon.
Men jag har inte bara ett ”vanligt” jobb som måste skötas – jag har ju er också.

 

Och jag gillar ju er. Jag gillar ju att skriva. Jag gillar ju när ni får er ett och annat skratt. Det är därför den här gamla mögliga bloggen fortfarande finns till.


Och när vi ändå är inne på skratt kommer jag osökt att tänka på min kära arbetskollega. Han och jag, vi ger och tar. Nu är det min tur att ge, att skämma ut honom en smula.

Jag pratar givetvis om Christian Lycke och här är hans senaste outfit. Jag trodde faktiskt att han skojade först, men ansiktsfrisyren var tydligen på riktigt…


 
Torkel Pettersson i Koopps?


Veckans första dag har fått en slags innebörd för mig och min vän Fylking. Vi kallar den för Magiska-Mat-Måndag och M-M-M har än så länge slagit väl ut och det på alla fronter – köket, munnen och på webben.

 

I del 1 av programmet kunde ni se vår fantastiska spaghetti med köttfärssås. Nu har även del 2 release-party. And here it comes…





Under kvällen nåddes jag av ett hett tips, en låt, en sång som har det lilla extra. Magi.


 

Tack för att du hängde med till de sista orden av denna text. Nu släcker jag lampan för idag.

God natt!

 

// Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback