Fotboll så det svämmar över

Är precis hemkommen från Liseberg.
Eller nej, jag menade Isenta Cup i Stenungsund.
Däremot kändes hemresan som rena rama Flumriden på Göteborgs stora nöjesfält.
Jag kan meddela att det var sjukt mycket vatten på E6:an. Det var inte ens skoj så mycket det var…

 

I vanliga fall brukar jag kunna skriva fort och bra utan att kolla på tangenterna, men nu. Nej. Min hjärna har fått kortslutning efter en dag i Sundahallen i Stenungsund. Där lirade vi Isenta Cup, årets roligaste turnering, och hittills har det gått bra.

Vi vann gruppen efter tre vinster och en lika mot Lilla Edet i första matchen. Totalt har vi en målskillnad på 18-3 vilket får betecknas som rätt bra. Imorgon väntas slutspel innehållande en ny grupp och därefter förhoppningsvis semifinal och final.

 

Du kan följa oss här live, minut för minut, mål för mål, resultat och mål uppdateras hela tiden, riktigt bra grejer!

Under dagen fick jag höra att Roy Hodgson blivit sparkad från Liverpool och att den gamla ikonen Kenny Daglish tar över tills vidare. Kan bli bra, kan bli dåligt, jag har ingen direkt åsikt förutom att jag är glad att Hodgson blivit kickad trots att han inte fick chansen på riktigt.

 

Den gode Kenny Daglish får en hyfsad värdemätare redan imorgon – borta mot ärkerivalen Manchester United i FA-cupens tredje klassiska omgång.

 

Vad hittar vi då i musiklådan? Självklart finns där ett och annat gott. Det är ju trotsallt lördag...






// Joel #18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback