Hatad eller älskad

Hatad eller älskad.
Något mittemellan?
Det finns inte.

 

Sällan har jag fått så mycket reaktioner på ett inlägg. Jag syftar på det senaste angående artisten Bruno Mars. Kompisar har kallat mig allt från bögig till geni. Och visst kan jag förstå dem som hatar Bruno, han är ju lite gay och sjunger ofta klämkäcka texter som kan reta tuffa killar med tuff image.

 

Sedan att han kapar benen av alla oss andra, ofta tjejer, och alla pojkar som inte vågar erkänna att de lyssnar på honom, det är en annan femma.

 

Har precis lirat Slätta cup i Gamla idrottshallen och facit med en vinst, en förlust och en halvsträckt ljumske. Det är röva med tanke på att det är Isenta Cup på lördag, men på något märkligt sätt lyckas jag alltid bli spelklar till match.

 

Ne nu ska jag dra mig upp till Gullmarsborg med penna och block. Viking tar emot Kungsbacka och borde inkassera sin fjärde raka seger, men man vet aldrig…

 

Tills vidare testar jag nya grepp med tre nya låtar. Och nej, jag tror inte de väcker lika starka reaktioner som de i inlägget innan.










 







Tack för idag, slut för idag!

// Kingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback